Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii souhlasu.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou nutné k aktivaci základních funkcí tohoto webu, jako je poskytování zabezpečeného přihlášení nebo úprava předvoleb souhlasu. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách, jako je počet návštěvníků, míra okamžitého opuštění, zdroj návštěvnosti atd.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Reklamní soubory cookie se používají k poskytování přizpůsobených reklam návštěvníkům na základě stránek, které jste dříve navštívili, a k analýze účinnosti reklamních kampaní.

Přeskočit na obsah
Blog Marketing

Chytré tipy, jak posílit váš brand

V současné době se potýkáme s obrovským vzrůstem poptávky po online nákupech. Zákazníci vlivem různých omezení, ať už vládních nebo osobních, si zvykli na nakupování online a jejich zájem je enormní. Dnešní e-shopy zažívají revoluci a musí držet krok s dobou! Se svými zákazníky komunikují pomocí sociálních sítí a PPC reklam, svůj sklad mohou svěřit do rukou fulfillment centra a reklama v lokálních novinách se už zdaleka nevyplatí tak, jako kdysi. Brand se stává čím dál tím větší hodnotou při boji o zákazníka.

Řekněme si to narovinu, zákazníci jsou při výběru vysněného zboží přímo odkázáni na svůj monitor nebo chytrý telefon. Vytrácí se zážitek z krásně vystaveného zboží v naleštěných vitrínách a první dojem musí udělat doručená zásilka. Proto dnes v 21. století a to i když outsoursujete logistiku skladu, nesmíte své zákazníky ochudit o zážitek, ke kterému patří rozbalování došlého balíčku a celkově pocit, že značce na jejich zákaznících záleží.

Věděli jste, že u vašeho stávajícího zákazníka je pravděpodobnost opakovaného nákupu mezi 60 – 70%, zatímco u nově nakupujících je to 5 – 20%? To znamená, že jakmile se vám podaří zákazníka získat, je více než důležité jeho pozornost zaujmout. Například i tím, že se odlišíte od své konkurence a připravíte pro něj nezapomenutelný unboxing (čj. rozbalování). 

cross-selling

Nezapomenutelný unboxing

Přijímat balíčky od různých dopravců je vcelku neosobní proces. Hnědý karton, nic neříkající páska, štítek s adresátem a nevzhledná výplň je mnohdy vše, co zákazník uvidí po přijetí balíčku. Přitom možnosti jsou takřka nekonečné!

A to není vše! Musíte si dávat pozor, protože zákazníci mohou hodnotit nákup i rozbalování zásilky a to je přesně to, kde můžete získat vaši výhodu. Až 95% nakupujících se totiž o svůj negativní zážitek podělí s dalšími lidmi a to může vašim prodejům velmi uškodit. Problémem může být například nerecyklovatelný materiál výplně i zbytečně velký přepravní obal.

Kontaktujte svého osobního account managera Authentica Fulfillment a vytvořte pro své zákazníky nezapomenutelný unboxing. Na základě vašich kritérií a brandu vám představí několik variant a vy si už jen vyberete, jakým způsobem si přejete své zákazníky potěšit. Může se jednat o ekologické balení, branding, chytré vklady pro křehké zboží, speciální hedvábný papír s vaším logem nebo sezónním potiskem. Z pohledu nákladů se jedná o malé položky, které jsou ale neocenitelné v budování osobního vztahu mezi značkou a zákazníkem.

Authentica fulfillment nabízí svým klientům jedinečnou možnost, jak spojit outsourcing logistiky s vývojem obalů a firemním brandingem veškerého obalového materiálu pod jednou střechou.

branding obalu

Maličkosti s velkým potenciálem hrají při budování brandu velkou roli

Vaše vztahy se zákazníkem jsou postaveny na důvěrném vztahu a proto by měl po rozbalení balíčku vědět, že není jen jeden z mnoha. Tomu může pomoci i osobní dopis s generovaným jménem společně s objednávkou. Toto a mnoho dalších nepříliš nákladných maličkostí může být vaše výhoda na ecommerce trhu a nákup u vás bude vždy osobnější, než u gigantů typu Amazon. 

Sepsali jsme pro vás seznam několik způsobů brandingu, se kterými vám v našem fulfillment centru dokážeme snadno pomoct. 

Expediční obaly

Samotný expediční obal je ta první věc, kterou váš zákazník uvidí. Už sama o sobě, může být nositelem vašeho loga, claimu nebo doprovodné grafiky. Jejich pořízení není velkou položkou na seznamu nákladů a je to první krok k pozitivnímu vnímání značky.

Branding lepící pásky

Pokud pro váš brand volíte raději čisté expediční obaly bez jakýchkoliv potisků, lepící páska s logem společnosti by mohla být to pravé! Vyhrajte si s barvou, vzorem a nebo na ní zanechte vzkaz s přáním pěkného dne pro vaše zákazníky.

Brand uvnitř boxu

Kdo říká, že expediční karton nelze potisknout i zevnitř! Přidejte “wow effect” každému rozbalování a umístěte brandovou grafiku i na vnitřní stranu obalu. Toto řešení se přímo nabízí pro řešení brandingu uvnitř diskrétně balených zásilek

Brandová výplň expedičních obalů

Často podceňovaná součást balíčků, která dokáže potrápit i potěšit příjemce. Jedná se o ryze praktickou složku každé zásilky, protože křehké věci jednoduše potřebují být v bezpečí. Při výběru můžete sáhnout po ekologických variantách jako je méně tradiční popcorn, pěna z kukuřičného škrobu nebo sláma a získat u zákazníka plusové body za udržitelné řešení. Použít můžete i krásný mačkaný zbytkový papír v různých barvách, vzduchové polštářky, bublinkovou folii nebo perforovaný papír.

branding obalu

Něco extra

Výborně, nyní už určitě máte alespoň představu o možnostech brandingu vašich zásilek nejen v našem Fulfillmentu by Authentica, ale co kdyby výsledný dojem pro vašeho zákazníka byl ještě lepší? Zde je pár skvělých nápadů, jak více prohloubit zážitek z rozbalování vašich balíčků.

Vzorky zdarma ke každé zásilce

Jestli je něco, co zákazníci milují, jsou to vzorky zdarma! Prodáváve ručně dělaná mýdla? Přihoďte do balíčku vzorek i s jeho názvem. Prodáváte prémiovou čokoládu? Přidejte do balíčku malou pralinku ke kávě s přáním pěkného dne. Vložte tam brandové samolepky, případně přiložte k objednávce i kupon pro slevu nebo dárek k další objednávce. Je to snadné, vaši zákazníci budou nadšení a vy podpoříte opakovaný nákup!

Štítek pro zpětné zaslání

Je to nedocenitelná maličkost, zvlášť pokud nabízíte vrácení zdarma. Jedná se o prozákaznicky orientované řešení, které je jednoduché, praktické, rychlé a zákazník jej ocení. Jednoduše nadepište štítek se zpáteční adresou do Authentica Fulfillment, přiložte k objednávce, předejděte zmatkům a ztraceným balíčkům.

Brandingobá kartička s poděkováním a CTA

Poslední tip v dnešním článku, ale ne poslední možností obecně, je vložení pěkné předtištěné děkovné kartičky. Zde zákazníkovi můžete složit kompliment k výběru zboží, poděkovat za nákup a třeba ho i upozornit na nadcházejí marketingové akce. Pobídněte ho ke sledování vašich sociálních sítí nebo sdílení videa s unboxingem zásilky. 

Závěrem je dobré říct, že na svém eshopu neprodáváte jen zboží, ale i svůj brand. Ten i celá komunikace vaší značky rozhoduje o tom, jestli se k vám vaši zákazníci budou vracet a opětovně nakupovat. Proto je dobré zamyslet se nad tím, jakou přidanou hodnotu svému zboží dáváte a promyslet si všechny části celého procesu od nákupu/výroby zboží až po odesílání krásně zabaleného balíčku. 

Chcete znát další možnosti, jak posunout brandovou komunikaci? Zanechte nám váš kontakt, my se s vámi spojíme a společně vymyslíme to nejlepší řešení, které vaše zákazníky osloví!

branding obalu
Petr Litavec
Petr Litavec
Head of Authentica Fulfillment
Posledních 5 let působím jako project manager v oblasti logistiky. Čas od času přispívám svými postřehy na blog za účelem zpopularizování outsourcingu logistiky u nás v ČR.

Nezávazně poptat logistickou konzultaci

Zbavte se starosti s logistikou a zefektivněte vaše procesy díky našemu fulfillment centru.

Logistická konzultace zdarma

Důvěřují nám tito zákazníci