Jak to funguje
Začněte se naplno věnovat vašemu podnikání a starosti s logistikou nechte na nás! Využijte služeb Authentica Fulfillment a v několika intuitivních a jednoduchých krocích vyřešte kompletní outsourcing logistiky vašeho skladu. Je to jednoduché!
Založení účtu a integrace
Po krátké konzultaci vám založíme fulfillment účet, díky kterému budete mít dokonalý přehled o veškerých logistických procesech. Následně na pár kliknutí zaintegrujete vaše e-shopové či účetní řešení pro automatizované zpracovávání objednávek.
Kontrola a uskladnění zboží
Své produkty k nám můžete odeslat z vašeho aktuálního skladu, ale třeba i rovnou z továrny. Přijímané zboží zkontrolujeme a následně pečlivě uskladníme. Pokud není zboží označené, opatříme ho čárovými kódy. Skladování platíte dle reálně využitého prostoru bez fixních či minimálních poplatků. Zboží je skladováno ve třech typech skladových jednotek: bin, regál nebo paleta.
Náš software se stará o optimální využití skladového prostoru, tak abychom dosáhli co největší hustoty zaskladnění.
Nabízíme taktéž pouhé skladování s celkovou kapacitou přes 10 000 paletových míst.
Zpracování a odeslání objednávky
Zboží vyskladníme a zabalíme dle instrukcí. Díky integraci s vaším e-shopem je zpracování objednávky otázkou hodin. Balíčky jsou následně předány vámi zvolenému dopravci s možností sledování zásilky v reálném čase.
Reverzní logistika
Odesláním zásilky to nekončí. Zpracujeme za vás i vrácené zásilky, provedeme kontrolu zboží, pořídíme foto dokumentaci a následně zboží naskladníme zpět, aby bylo k dispozici jinému zákazníkovi.
Kontaktujte nás
Rádi byste získali nabídku outsourcingu logistiky, případně máte jakékoliv otázky? Neváhejte nás kontaktovat!