Podniká vaše společnost v oblasti e-commerce? Mohou si vaši zákazníci stejné nebo podobné produkty zakoupit na jiných e-shopech? Pokud je vaše odpověď ano, je nasnadě hledat způsoby, jak z vašeho podnikání udělat konkurenční výhodu. A jednou z ověřených cest je bezesporu outsourcing logistiky – tedy fulfillment. Pojem, který v sobě skrývá vše, co se děje s objednávkou poté, co ji zákazník zadá. Služba, která přináší viditelné výhody, které vám získají náskok před konkurencí v případě, že zvolíte správného fulfillment partnera.
Jako z rukou majitele e-shopu
Zákazník na svém telefonu či počítači potvrdí objednávku zboží. V tu chvíli si vy, majitelé e-shopu, můžete být jistí, že objednávka bude zpracována tak pečlivě, jako byste ji chystali vy sami. Máte totiž na zpracování vašich objednávek toho nejlepšího partnera – fulfillment centrum. Pro zákazníka neviditelnou třetí stranu (3PL). Společníka, jehož otisk vaši klienti uvidí a ocení v každém detailu – v rychlém doručení, bezchybně zabaleném produktu, osobním dopisu v zásilce a celkovém zážitku ze samotného rozbalení zásilky.
E-commerce bez chyb
Ptáte se, proč je 3PL konkurenční výhodou? Důvodů je více. Eliminuje chyby, zefektivní podnikání, sníží náklady, ale také zatraktivní dodání produktů vašim zákazníkům. Představte si, že zpracování vaší objednávky je nepřesné. Balíček dorazí zákazníkovi pozdě. Obal je zničený nebo pomačkaný. Špičkový produkt je zabalen ledabyle. Jaký bude výsledek? Zákazníka naštvete nebo – a to je více pravděpodobné – zcela ztratíte. Rizika číhají všude. Zkušený fulfillment partner je sázkou na jistotu. Jednotlivé kroky, od vychystání po předání balíčku, jsou jeho specializací.
Výhody spolupráce s 3PL
- Skladujete zboží ve fulffilment centru a platíte jen za ty prostory, které využíváte.
- Vidíte skladové zásoby v reálném čase. Můžete plánovat i promovat. Nic vás nezaskočí.
- Personální agendu obstará váš fulfillment partner. Školí a přesouvá pracovníky tak, jak je potřeba.
- Každý balíček je jedinečný. 3PL partner připraví personalizované i diskrétní zásilky. Navrhne a dodá ekologický obal. Pomůže dotvořit image vašich produktů díky know-how brandingu.
- Automatizace systému v rámci fulfillmentu vede k jasnému zefektivnění i snížení nákladů.
- Dosáhnete na nižší dopravu za zásilky.
- Usnadní expanzi vašeho e-commerce podnikání do zahraničí.
Obraz „top“ fulfillment partnera
Mnoho fulfillment center přistupuje k outsourcingu logistiky podobně. Vyplníte vstupní formulář a dostanete cenu za uskladnění, zabalení a odeslání zboží tak, aby došlo k optimalizaci nákladů. Špičkový fulfillment partner má jiný přístup. Chce o vašem podnikání vědět mnohem více. Klade řadu otázek. Zajímá se do hloubky o dosavadní kroky vašich dílčích operací, aby je mohl zanalyzovat a připravit ještě lepší řešení. Zajímá se o vaše produkty. Vyžádá si vzorky, aby pochopil, zda váš produkt a jeho branding odráží to, co chcete. Stane se vašima očima i ušima. Zkontroluje důsledně příjem zboží od dodavatelů. Později zboží odešle v takové rychlosti a v takovém profi kabátu, který zákazníka nadchne. Zkušený logistický partner vyvine úsilí, aby navrhl konkrétní body, jak vaše podnikání zefektivnit a celkově pozvednout.
Zkušenost zákazníka je klíčová
O tom, zda jste pro vaši značku získali konkurenční výhodu, nakonec rozhodnou zkušenosti vašich zákazníků. Je velmi obtížné získat nové zákazníky, ale velmi snadné je zákazníky ztratit. Špičkový fulfillment partner si je toho vědom. Stává se nikoliv pouze vykonavatelem operací, ale hlavně strategickým partnerem a spolu-tvůrcem profesionální a atraktivní služby. Získáte konkurenční výhodu, která vám pomůže pevně připoutat vaše stávající zákazníky a získat řadu nových. Pokud chcete vsadit na tým, pro který je cílem váš růst, pak se obraťte na account managery z Authentica s.r.o. Zkušený a sehraný tým s více než 18letou praxí se stane vaší pravou rukou v úspěšném e-commerce podnikání.